A Fiat átalakította elektromos 500-as modelljét, hogy benzines változatként is elérhetővé tegye.


Megérkezett a legújabb Fiat 500, melyben lágyhibrid hajtáslánc váltotta a tisztán elektromos technikát.

A Fiat négy éve dobta piacra általunk is alaposan letesztelt legújabb 500-as modelljét, mely a 2007-ben debütált és vele párhuzamosan gyártott elődjétől eltérően nem benzines, hanem tisztán elektromos modell.

Most a Stellantis olasz márkája bemutatja a villanyautó új, benzines változatát, amely teljesen friss és izgalmas élményeket kínál. Íme:

A keresztségben Fiat 500 Hybrid névre keresztelt újdonság 17 ezer eurós (körülbelül 6,8 millió forintos) alapárral debütál. Az autó különlegességét a hűtőnyílás adja, amely az orrán található 500-as típusjelzés alatt kapott helyet, így könnyen megkülönböztethető a többi modell közül.

A motorháztető alatt egy különleges lágyhibrid technológiával felszerelt, 70 lóerős teljesítményű, 1 literes, háromhengeres benzinmotor rejtőzik. Ez a dinamikus erőforrás egy hatfokozatú manuális váltón keresztül mozgatja meg az első kerekeket, biztosítva ezzel a gördülékeny és élvezetes vezetési élményt.

A 7 colos digitális műszeregység és a 10,25 colos érintőkijelzőt felvonultató új modell próbagyártása már megkezdődött a torinói Mirafiori üzem területén. Az első sorozatgyártott járművek várhatóan novemberben gördülnek majd le a gyártósorról, ahogy azt a gyártó ígérte.

Emlékeztetőül, Magyarországon a Fiat 500 elektromos változatai 11 millió forintos alapáron érhetők el. Ezek a modellek 95, 118 és 155 lóerős teljesítménnyel rendelkeznek, és különböző akkumulátor kapacitásokkal készülnek, amelyek 23,8 kWh-tól egészen 42,2 kWh-ig terjednek.

Related posts