A DIGI három alkalommal összesen 111 millió forintos bírságot kapott.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) rávilágított arra, hogy a DIGI nem világosan tette közzé a 2023. január 1-jétől érvényes előfizetői díjemelés, valamint a 2023 májusától bevezetett inflációkövető díjkorrekció feltételeit. Ennek következményeként a GVH 111 millió forintos bírságot szabott ki a vállalatra, továbbá kötelezte őt, hogy teljesítse az általa ígért fogyasztói kompenzációt. A DIGI elismerte a jogsértést, és lemondott a jogorvoslati lehetőségéről.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2023 őszén eljárást indított a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.-vel szemben, miután több panasz érkezett a vállalat tájékoztatási gyakorlatával kapcsolatban. A bejelentések szerint a DIGI zavaros és ellentmondásos információkat nyújtott a fogyasztóknak a 2023. január 1-jétől életbe lépett előfizetői díjemelésről, valamint a 2023 májusától bevezetett díjkorrekcióról. A GVH célja, hogy tisztázza a helyzetet, és megvédje a fogyasztók érdekeit.
A GVH a vizsgálat során megállapította, hogy a cég kereskedelmi kommunikációja során nem a szakmai gondosság követelményének megfelelően járt el, amikor tájékoztatta a fogyasztókat díjemeléseiről.