A Lidl lecsapott egy új, figyelemfelkeltő termékkel, amely várhatóan komoly kihívást jelent az Aldi legújabb akciójára. Vajon ez az újdonság lesz az a titkos fegyver, amivel a Lidl megerősíti pozícióját a piacon? - Pénzcentrum


Magyarországon elsőként a Lidl üzleteiben debütál a Hell legújabb, limitált kiadású kávéja, amelynek ízvilága narancsos-étcsokoládés. A bevezető akció részeként csupán 279 forintért lesz elérhető. Ezzel a lépéssel a Lidl reagál a rivalizálásra, hiszen az Aldi a héten bejelentette, hogy exkluzív partneri kapcsolatot létesített a Red Bull-lal, így náluk mutatkozik be először az új, limitált energiaital. Fontos megjegyezni, hogy a jogszabályok értelmében a 18 éven aluliak nem vásárolhatják meg az energiaitalt, ám a Lidl kávéja, mivel tejes italnak minősül, szabadon elérhető minden korosztály számára.

Csütörtöktől a Lidl polcain egy izgalmas újdonság várja a vásárlókat, amely Magyarországon elsőként debütál: bemutatkozik a Hell Ice Coffee legfrissebb íze, a Dark Orange. Ez a különleges kávé a narancs frissességét és az étcsokoládé gazdag aromáját ötvözi - derítette ki a Pénzcentrum az akciós újságból.

Az új íz bevezető akciója során mindössze 279 forintért juthatsz hozzá. Ne feledd, hogy a termék csak limitált kiadásban érkezik, ezért érdemes sietni a beszerzéssel, mert a készletek pillanatok alatt el fogynak!

Úgy tűnik, hogy a boltláncok mostanában a energiaitalgyártókkal való együttműködésre helyezik a hangsúlyt. Az Aldi a héten bejelentette, hogy exkluzív partnerségre lépett a Red Bull-lal, amelynek keretében egy új, limitált ideig kapható téli íz kerül bemutatásra a magyar piacon, kizárólag az Aldiban. Az új íz különlegessége a Fuji-alma és a gyömbér aromája, és bevezető áron, mindössze 399 forintért lehet majd hozzájutni 10.09. és 10.15. között. Ezt követően az ital 549 forintos eredeti áron lesz elérhető a boltok polcain.

Július óta érvényben van egy új szabályozás, amely megtiltja, hogy a 18 év alatti fiatalok energiaitalokat vásároljanak, amennyiben ezek koffeintartalma vagy összetevői túllépik a törvényben meghatározott határértékeket. Ez a korlátozás érinti a jól ismert márkák termékeit is. Ugyanakkor számos gyártó már piacra dobott olyan italokat, amelyek összetevői megfelelnek a fiatalok számára kedvezőbb normáknak, így azok most már elérhetők a fiatalabb korosztály számára is.

A tejes italokra, így a Lidl legújabb termékére, nem érvényes a tiltás, így a 18 éven aluliak bátran vásárolhatják a különböző kávétermékeket. Ez a szabályozás különösen ellentmondásos, hiszen ezek a termékek általában jóval magasabb koffeintartalommal bírnak, mint az energiaitalok.

Összességében elmondható, hogy a dobozban kapható, előre elkészített kávéitalok – mint például a jegeskávék, a tejjel dúsított eszpresszók vagy a tejalapú koffeines frissítők – koffeintartalmuk tekintetében gyakran felülmúlják az energiaitalokét. Egyes kávéalapú termékek esetében a koffein mennyisége akár 50-60 mg-ot is elérhet 100 milliliterenként. Ez azt jelenti, hogy bár a csomagolás és a márkázás miatt első ránézésre talán kevésbé tűnnek „pörgetőnek”, valójában erősebb élénkítő hatással bírhatnak, különösen akkor, ha valaki egyszerre több dobozt is elfogyaszt.

Related posts