Több napra szünetelni fog a Vodafone működése, így a szolgáltatások is átmenetileg elérhetetlenek lesznek.
A Vodafone ügyfélkiszolgálása technikai átállás miatt ideiglenesen szünetelni fog, azonban az alapszolgáltatások folyamatosan elérhetők maradnak ebben az időszakban is. Kérjük, hogy bármi kérdés vagy probléma esetén legyetek türelemmel, és köszönjük megértéseteket!
A Vodafone tájékoztatása szerint technikai átállás miatt az ügyfélkiszolgálás december 31-én 15:00-tól január 2-án reggel 7:00-ig szünetel. Azonban ne aggódj, az alapvető szolgáltatások, mint a telefonhívások, SMS-ek és az internet, továbbra is zavartalanul elérhetőek lesznek.
Az átállás időszakában sajnos nem lesznek hozzáférhetők az online ügyintézési platformok (mint például a weboldal, a My Vodafone alkalmazás és a One TV applikáció), valamint a mobilvásárlás, továbbá a személyes és telefonos ügyintézés is szünetelni fog egyes szolgáltatások esetében. A Vodafone javasolja ügyfeleinek, hogy előre tervezzék meg számlabefizetéseiket, feltöltéseiket, végezzenek el minden szükséges adategyeztetést, valamint intézzék el a sürgős ügyeiket, hogy elkerüljék a kellemetlenségeket.
Az átállás időszakában ingyenes és korlátlan belföldi, valamint EU-s roaming szolgáltatást kínálunk.
Az adatforgalmat hatékonyan biztosítják, miközben a szükséges vásárlások és ügyintézések alternatív lehetőségeken keresztül is lebonyolíthatók, például benzinkutakon vagy ATM-eken. A Vodafone jövő év elejétől új, korszerű online felületekkel szeretné megkönnyíteni ügyfelei dolgát.