Török Gábor: A hatalomgyár mindig is kiemelt figyelmet fordított az új eszközök bevezetésére, soha nem hagyta figyelmen kívül a lehetőségeket.


Sokáig sikeres volt ez a stratégia, de most megváltozott a környezet.

Török Gábor Facebook-posztjában rávilágít a Fidesz kommunikációs stílusának különös vonására: bármilyen módosítást eszközölnek, bármilyen új kezdeményezést indítanak, azt mindig a lehető legmagasabb szintre emelik.

A politikai elemző legújabb bejegyzése azt a izgalmas eseményt vette górcső alá, hogy csütörtökön kora este Orbán Viktor részt vesz az Ultrahang podcastban. A beharangozó szerint a beszélgetés középpontjában Hatvanpuszta, a "luxizás" jelensége és a kiégés tematikája áll majd. Kíváncsian várjuk, milyen gondolatokkal gazdagítja a hallgatókat a miniszterelnök!

Török Gábor kiemelte, hogy a miniszterelnök az elmúlt két hétben szinte kétnaponta szerepel különböző közösségi médiás műsorokban. Meglátása szerint később derül ki, mennyire hatékony ez a stratégia, vagy inkább túlzásnak bizonyul, de szerinte a Fidesz eddig soha nem aprózta el sem a negatív kampányt, sem az óriásplakátokat, sem bizonyos szavak használatát, sem az új kommunikációs eszközök bevezetését.

Azt is hozzátette, hogy ezt a módszert tudatosan alkalmazzák: "A Fidesz kommunikációs sikerének egyik titka éppen ebben a módszerben volt sokáig keresendő, most majd meglátjuk, hogy ugyanez a technika akkor is segít-e, ha nem gyorsulni kell, hanem inkább megállni a lejtőn" - fogalmazott.

Related posts