Az újragondolt Honda Prelude egy innovatív váltószimulátorral tér vissza, amely új dimenziót ad az autózás élményének.


Tornóczky Anita megdöbbentő őszinteséggel osztotta meg élményeit a szülésről: "Hárman dolgoztak azon, hogy a kisfiamat kiemeljék az izom mélyéről."

A Prelude legújabb innovációja, az "S+ Shift" funkció, a gyors sebességváltások élményét és hangzását idézi meg. Ennek a rendszernek a fő célja, hogy a sofőr újra átélhesse vagy felidézhesse a márka sportos modelljei által nyújtott vezetési élményt, amely egykor a szenvedély és dinamizmus szimbóluma volt. Érdekes párhuzamot vonhatunk a Hyundai Ioniq5 N-nel is, ahol hasonló élményt tapasztalhatunk, ám itt egy teljesen más kontextusról beszélünk, hiszen ez a modell tisztán elektromos hajtású, így másfajta érzéseket és élményeket kínál.

Az első Prelude, amely 46 évvel ezelőtt debütált, öt generáción keresztül hódította meg a sportos Hondák szerelmeseit, egészen 2000-ig. A hagyományok tiszteletben tartásával az új modell egy innovatív hibrid hajtáslánccal lép színre, amely még hatékonyabb teljesítményt ígér.

A forradalmi Insight kupé 1999-es bemutatkozása óta, mint Európa első hibrid autója, a japán gyártó rengeteget fejlődött az alternatív meghajtás terén. E negyed évszázad alatt a Honda élenjáró szerepet vállalt a benzines-elektromos hajtáslánc innovációjában. A mai Honda modellpaletta - amely magában foglalja a Jazz-t, Civic-et, HR-V-t, ZR-V-t és CR-V-t - már mind elektrifikált változatban elérhető, és az e:HEV hajtáslánc az alapfelszereltség szerves részét képezi, biztosítva a környezetbarát közlekedést.

Related posts