A Fresh Corner különleges módon ünnepelte meg a 10. születésnapját, sztárok társaságában! Nézd meg a csodás pillanatokat a VIDEÓban!
Egy forradalom hajnalán: hogyan alakult át a benzinkút gasztronómiai csodákká A hagyományos benzinkutak világát egy izgalmas átalakulás járta át, ahol a tankolás nem csupán az autó üzemanyaggal való feltöltését jelenti, hanem egy felejthetetlen gasztroélmény részévé vált. Az új trendek révén a kút nem csupán a közlekedés állomása lett, hanem a kulináris felfedezések helyszíne, ahol a helyi ízek és különleges fogások várják a látogatókat. Ezzel a változással a benzinkutak új, izgalmas dimenziót nyitottak meg a gasztronómia világában.
A MOL Fresh Corner első boltja 2015-ben nyitotta meg kapuit Budapesten. Kezdetben kevesen sejtették, hogy egy évtizeddel később a márka a minőségi útközbeni gasztronómia megtestesítőjévé válik. Filozófiájuk világos és letisztult: egy ízletes kávé és egy friss, meleg étel nem csupán luxus, hanem alapvető élmény, amely minden utazás során elérhető kell, hogy legyen.
Az első években a kínálat gyorsan bővült - 2017-ben megduplázták a hot-dog választékot, 2018-ban megnyílt az első önálló Fresh Corner Café, majd 2019-ben food truck és tuktuk formájában fesztiválokra is kitelepültek. A korábbi évek egyik leglátványosabb lépése a Marché éttermek megvásárlása volt, amelyek Fresh Corner Restaurant néven működnek tovább.
A Fresh Corner ma már nem csupán a MOL egyik legkiemelkedőbb szolgáltatása, hanem a régió egyik legnagyobb vendéglátói lánca is. 2024-re a régióban várhatóan 65 millió csésze kávé és 43 millió hot-dog kel el, ami másodpercenként több mint két kávét jelent! Magyarország legforgalmasabb Fresh Corner helyszínén, az M3-as autópálya hatvani pihenőjében évente több mint 200 ezer kávét és ugyancsak 200 ezer hot-dogot értékesítenek.
A Fresh Corner számunkra messze nem csupán a kávé és a hot-dog kínálatát jelenti: ez egy élő példa arra, hogy évről évre mily sok ember életében játszunk szerepet. Már nem csupán tankoláskor, hanem a mindennapi gasztronómiai élmények szerves részévé váltunk. (...) Jövőbeli célunk, hogy még inkább közel kerüljünk vásárlóinkhoz, legyen szó autósokról, vonattal utazókról, vagy egyszerűen csak azoknak, akik egy ízletes, gyors kávéra vágynak - emelte ki Ratatics Péter, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
A születésnaphoz természetesen nemcsak akciók, hanem ismert arcok is társultak, akik egy kerekasztal-beszélgetés során beszéltek arról, hogy milyen mérföldkövekhez értek az életükben tíz év alatt. A kampányban Lukács Laci, a Tankcsapda frontembere, Gulyás Michelle és Siklósi Gergely olimpiai bajnokok meséltek arról, hogyan és miért vált a Fresh Corner a mindennapjaik részévé.
A Tankcsapda zenekar kreativitása határtalan, hiszen például már videoklipet is készítettek egy MOL-töltőállomás varázslatos környezetében, és a MOL Campus impozáns falai között is zenei élményt nyújtottak. Emellett egy budapesti Fresh Cornerben egy különleges könyvbemutatót tartottak, ahol a rajongók közelebb kerülhettek kedvenceikhez. A turnéik során ezek a helyszínek gyakran szolgáltak találkozópontként a zenekar és a fanatikus követőik számára.
Siklósi Gergely, olimpiai bajnok párbajtőröző elmondása szerint a MOL és a Fresh Corner szinte rituális állomás lett számára: a nemzetközi versenyek előtt és után rendszeresen megálltak Hegyeshalomnál, ahol a kávé segített ébren maradni, a hot dog pedig jutalomként szolgált a hazatéréskor. Gulyás Michelle, olimpiai bajnok öttusázó, pedig arról számolt be, hogy ő is nehezen tud ellenállni az ikonikus finomságoknak: nem játszik biztonsági játékot, ha tankolásról van szó, inkább kockáztat, hogy elérjen az autója egy olyan töltőállomáshoz, ahol a Fresh Cornerben falatozhat.
Tíz évnyi tapasztalat birtokában a MOL új fejezetet nyit: bemutatja a Fresh Corner 2.0 koncepciót, amely a modern városi élet igényeire szabott gasztronómiai élményeket kínál. A megújult üzletek letisztult, fenntartható környezettel és még komfortosabb belső terekkel várják a látogatókat. Az első egység októberben nyitotta meg kapuit Budaörsön, a Garibaldi úton, és a jövőbeli tervek szerint hamarosan Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Romániában és Lengyelországban is követni fogják ezt az innovatív példát.
A Fresh Corner mára nemcsak az autósok kedvenc pihenőpontja. A márka filozófiája, hogy ott legyen, ahol az emberek élik az életüket, így már a Nyugati és Déli pályaudvaron, sőt még a Budapesti Corvinus Egyetemen is megjelentek egységek. A kínálat továbbra is az ikonikus kombinációkra épít: kávé, hot-dog, pizza wrap, szendvicsek és friss péksütemények.